Alla inlägg den 30 maj 2010

Av alicemamma - 30 maj 2010 21:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alicemamma - 30 maj 2010 19:24

Iochmed att jag bytte blogg ifrån blogg.se och hit så tappade jag massor med läsare? Jag hade uppåt 100 läsare per dag på blogg.se och nu har jag knappa 30?

Tråkigt, men jag tycker ju bättre om den här bloggportalen så jag byter inte tillbaka :)


Någon som kan fixa nån snygg header?  Frivilliga?  


Gracias!

Av alicemamma - 30 maj 2010 18:45

Hej.

Vilken underbar dag jag haft, och kväll/natt förståss. 

Alice hade skött sig bra hos sin farmor, skönt att höra att allt gått bra. Saknade henne massor igår men försökte att inte tänka så mycket och slappna av.

Fick en underbar sovmorgon till 9, så skönt att få dra på sig och slappna av på morgonen. Åkte och handlade på förmiddagen, i lugn och ro utan varken vagn eller en bilstol att släpa på. Faktiskt skönt :)

Hämtade Alice vid 13 och körde omkring här i krokarna så hon fick sova i bilen. Försökte våldgästa vänner men ingen var hemma, dåligt! haha.

Åkte och hälsade på min älskade extrafamilj, dem är så underbara!  Trodde att sötaste Evelina fyllde år idag, men det var visst imorgon. Dåligt av mig men lite kom jag iaf ihåg hehe :) 

Hälsade även på min pappa en sväng, men Alice sov i bilen då igen så hon fick inte träffa honom. Tråkigt men de kommer fler chanser.

Skulle egentligen ha lämnat tillbaka bilen idag, men fick låna den tills imorgon.

Imorgon ska jag åka emot stan, jag måste ta ett syntest!!  Det är skrämmande men jag börjar se fruktansvärt dåligt och har dessutom svag huvudvärk hela tiden. Inge roligt alls. Hoppas jag bara behöver ha brillor vid vissa tillfällen, för jag passar verkligen inte i glasögon hehe.

Måste även in på Media Market och lämna in min telefon, jävla skittelefon!!  3dje gången jag lämnar in den nu. 

Köp INTE en LG Arena!!  


Nä nu ska jag ta och äta något och stressa ner lite, förbereda för imorgon och slappa :)


Hejs

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mamma till Alice som snart är 6 månader. Skriver om vår vardag, funderingar och även lite gran om mig själv ibland.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards