Alla inlägg den 11 maj 2010

Av alicemamma - 11 maj 2010 19:35

Vilken dag!! 


Alice har kanske sovit 2 timmar på hela dagen, jippie! 


Alice brukar sova 2 gånger och ca. 2-4 timmar varje gång, ni kan ju tänka er vilken gnällspik! Hon äter inte alls bra, bara spottar ut maten. Vällingen går ner, men de är knappt. Hon dricker lite och sen galskriker hon i 2 minuter, så jobbigt! 

Antar att de är nåt med tänderna, för i övrigt är hon frisk. Men de är så frustrerande, idag har jag inte kunnat lämna henne en sekund. Såfort jag försvinner ur hennes synfält så skriker hon. Separationsångest?  Kan sånt börja redan?


En jobbig dag med andra ord. Hoppas morgondagen blir bättre, för då är de dags för sprutor i Liden och ska även kika in hos Catharina och Lisa på lite lek och kaffe :)

Nu slapptid, tur att Alice sover lika bra nattetid trots dem dåliga dagarna, peppar peppar! 

Av alicemamma - 11 maj 2010 09:29

Nä nu jävlar är det slut på friden! 


Alice är redo för dagen, jag har träningskläderna på mig. 


Nu ska Alice sova och jag ska ut och gå, Hej å hå!..  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mamma till Alice som snart är 6 månader. Skriver om vår vardag, funderingar och även lite gran om mig själv ibland.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards