Alla inlägg den 2 maj 2010

Av alicemamma - 2 maj 2010 20:13

Ja, idag har varit en riktigt tråkig dag med vissa roliga inslag, haha!

Vaknade klev upp vid halv 9, jag fick ta mig en dusch och Alice satt i gåstolen och bara stirrade på mig medans haha! Sedan blev de dags för Alice frulle, havregröt med mangopuré. Mums! Vid 10 tiden åkte Alice med pappa på äventyr och jag blev ensam kvar. Nä nu ljuger jag, min vän stannade och höll mig sällis! Vi åkte till Birsta och Ica Maxi. Där storshoppade vi mat till Alice i olika former, och en jättesöt pipmugg! Gick även in på Brandworld och kikade efter nå skor till mig, men fann ingenting som föll mig i smaken så sedan blev det drive in på Max innan det bar iväg hemåt. Väl hemma så fick jag världens längtan till Alice, så jag dämpade det genom att åka och hälsa på familjen Larsson/Strindlund i Harvom. Där fick man kika på finaste lilla sötaste Mathias en stund (som lärt sig att sitta helt själv!! så duttig!)

Blev bjuden på en kopp kaffe och även en massa skratt då det pratades om dialekter. Tycker de är riktigt spännande att prata om olika "mål". 


- " ja' ä' ifra' LiiiiiidN ja' å' vi dele' på sockiiibiitN' "

Haha, ja herregud! 


Då Alice kom hem så for vi direkt bort till Arklo och blev bjussad på mat, eller iallafall jag :)  Och sedan följde syrran med oss hem. 

Så nu sitter vi här, Alice somnade som en stock vid halv 8.

Wipe Out visas på Tvn, usch vilket jävla skitprogram!!!!

Hur fan kan det där kallas underhållning? 

Suck! 

Nu ska jag läsa lite bloggar och slappa, gud så underbart :)


Hejs svejs!

Av alicemamma - 2 maj 2010 20:13

Ja, idag har varit en riktigt tråkig dag med vissa roliga inslag, haha!

Vaknade klev upp vid halv 9, jag fick ta mig en dusch och Alice satt i gåstolen och bara stirrade på mig medans haha! Sedan blev de dags för Alice frulle, havregröt med mangopuré. Mums! Vid 10 tiden åkte Alice med pappa på äventyr och jag blev ensam kvar. Nä nu ljuger jag, min vän stannade och höll mig sällis! Vi åkte till Birsta och Ica Maxi. Där storshoppade vi mat till Alice i olika former, och en jättesöt pipmugg! Gick även in på Brandworld och kikade efter nå skor till mig, men fann ingenting som föll mig i smaken så sedan blev det drive in på Max innan det bar iväg hemåt. Väl hemma så fick jag världens längtan till Alice, så jag dämpade det genom att åka och hälsa på familjen Larsson/Strindlund i Harvom. Där fick man kika på finaste lilla sötaste Mathias en stund (som lärt sig att sitta helt själv!! så duttig!)

Blev bjuden på en kopp kaffe och även en massa skratt då det pratades om dialekter. Tycker de är riktigt spännande att prata om olika "mål". 


- " ja' ä' ifra' LiiiiiidN ja' å' vi dele' på sockiiibiitN' "

Haha, ja herregud! 


Då Alice kom hem så for vi direkt bort till Arklo och blev bjussad på mat, eller iallafall jag :)  Och sedan följde syrran med oss hem. 

Så nu sitter vi här, Alice somnade som en stock vid halv 8.

Wipe Out visas på Tvn, usch vilket jävla skitprogram!!!!

Hur fan kan det där kallas underhållning? 

Suck! 

Nu ska jag läsa lite bloggar och slappa, gud så underbart :)


Hejs svejs!

Av alicemamma - 2 maj 2010 16:55

Utan mitt hjärta   


Älskar min egna lilla docka, min andra hälft!   ,,, 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mamma till Alice som snart är 6 månader. Skriver om vår vardag, funderingar och även lite gran om mig själv ibland.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards