Alla inlägg den 10 maj 2010

seg

Av alicemamma - 10 maj 2010 12:20

Jag är så himla seg numera, vet inte vad det är med mig?  

Jag orkar ingenting! Skulle behöva tvätta och städa, men jag bara orkar inte!

Helst av allt skulle jag bara vilja sitta rätt upp och ner i soffan hela dagarna, men det går ju inte. Jag har världens finaste dotter som jag måste ta hand om, som dessutom är extra gnällig nu? Vet inte varför, kanske tänderna som spökar.

Men det är så påfrestande att höra henne gnälla hela tiden, men vad gör man?


Det ser förjävligt ut här hemma, vill inte ens bjuda in råttorna! Och då är det illa.

Men jag orkar helt enkelt inte..


Måste gå och handla nåt ätbart sedan också, nåt enkelt. Kunde inte somna igår, mådde så jävla illa, och de gjorde jag antagligen för att jag inte ätit.

Men jag har ingen matlust? Och ingen ork att laga nåt heller.

Och jag blir inte direkt hungrig, jag känner inte hunger nu utan bara att kroppen mår dåligt som ex igår då jag mådde så illa.


Kanske får gå med nå sopor och sånt då samtidigt.


Blomaffären ringde nyss också, jag ska visst få blombud.

Nämen?  Det är så dags nu?

Herregud

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mamma till Alice som snart är 6 månader. Skriver om vår vardag, funderingar och även lite gran om mig själv ibland.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards