Direktlänk till inlägg 8 juni 2010

paralyserad

Av alicemamma - 8 juni 2010 17:50

Alice har åkt iväg med sin pappa, dock ska han bara ha henne i 1h då han inte hade tid med mer än så.  Bättre än inget såklart! 


Blev helt paralyserad, vad göra nu?  Har massor med saker att göra men de känns tomt, ingen skrikapa som vill ha uppmärksamhet ju.  Tur hon är tillbaka snart igen, närmare bestämt ca 40 min :)  hehe


Skulle ringt Telia igen, men vågar inte blockera linjen utifall att det ringer om Alice. Gör det senare kanske. 

Hm, kasnke lägga in lite stockholmsbilder på datorn.  Så blir de nog.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alicemamma - 10 juni 2010 20:18

Moahaha, jag byter blogg...  IGEN..    Måste ju kunna nyttja min telefon och mobilblogga :)   http://eleineochalice.blogspot.com/   spara den nu :)  ...

Av alicemamma - 10 juni 2010 13:03

Igår ringde dem ifrån media markt, min tele är kasserad och jag skulle få välja en annan i samma prisklass!!  Gud så glad jag blev, jag var så jävla less på den där skittelefonen. Aldrig mer LG eller nåt annat skitmärke :)   Var in idag iaf och k...

Av alicemamma - 9 juni 2010 11:37

Tänkte lägga in lite bilder ifrån vår tripp :)     Stortjejen med hästsvans :)       Morbror Theo läste saga för Alice om kvällarna, Alice gnällde som vanligt. Theos svar på gnället var "Men Alice då, jag är ju här! Jag läser ju för...

Av alicemamma - 9 juni 2010 09:20

Helt okej morgon.  Alice vaknade halv 6 och då klev jag faktiskt upp.  Gav henne mat och sedan lekte hon en stund på golvet, hon går an som en maskin nu, hon ålar sig fram dit hon vill och river i allt.  Vid halv 8 var de dags för henne att vila,...

Av alicemamma - 8 juni 2010 16:45

dagen har bestått av tvätt och städning. Och så har jag ringt telia 50 gånger utan resultat, vafan är de för fel? suck   Nu sover Alice en liten nap nu, jag var tvungen att lägga henne. Hon är sååå grinig hela tiden. De är skrik hela dagarna nu...

Presentation

Mamma till Alice som snart är 6 månader. Skriver om vår vardag, funderingar och även lite gran om mig själv ibland.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards