Alla inlägg den 8 juni 2010

Av alicemamma - 8 juni 2010 17:50

Alice har åkt iväg med sin pappa, dock ska han bara ha henne i 1h då han inte hade tid med mer än så.  Bättre än inget såklart! 


Blev helt paralyserad, vad göra nu?  Har massor med saker att göra men de känns tomt, ingen skrikapa som vill ha uppmärksamhet ju.  Tur hon är tillbaka snart igen, närmare bestämt ca 40 min :)  hehe


Skulle ringt Telia igen, men vågar inte blockera linjen utifall att det ringer om Alice. Gör det senare kanske. 

Hm, kasnke lägga in lite stockholmsbilder på datorn.  Så blir de nog.


Av alicemamma - 8 juni 2010 16:45

dagen har bestått av tvätt och städning.

Och så har jag ringt telia 50 gånger utan resultat, vafan är de för fel? suck


Nu sover Alice en liten nap nu, jag var tvungen att lägga henne. Hon är sååå grinig hela tiden. De är skrik hela dagarna nu, sådär nästan till gråt ni vet. Det måste vara nå tänder eller så på g. För även om hon är mätt, utvilad och ren så skriker hon och gnäller hela tiden. Väldigt frustrerande men hoppas de går över snart.


Nu väntar jag på att Alice pappa ska ringa, han skulle ev vara med Alice ikväll. Jag hoppas verkligen de för Alice skull. Vill inte att hon ska glömma sin pappa.

Efter han ringt så får vi väl se om jag ska packa grejer åt Alice, han ville isf ha henne över natten. Och de är klart han får de.  Om han inte ska träffa henne så måste jag ringa telia för femtielftegången!!  Måste få igång min hemtele nu.. och TV!!  Jag saknar verkligen tv nu...  

Av alicemamma - 8 juni 2010 14:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mamma till Alice som snart är 6 månader. Skriver om vår vardag, funderingar och även lite gran om mig själv ibland.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards