Alla inlägg den 24 maj 2010

Av alicemamma - 24 maj 2010 15:50

klart och betalt som vissa skulle säga!

Nu är det färdigflyttat, sovit två nätter i nya lägenheten och trivs redan som fisken i vattnet. Har fått iordning på de mesta nu, bara lite tavlor och hyllor som behövs :)   Och gardiner såklart!   Har nu 3 fönster i ett och samma rum och jag äger inte 3 likadana gardiner hehe, men det kommer.


Är nu utan internet och tv, det är ganska trist kan jag tala om. Fick ett sms idag om att jag kommer få internet och tv inom 8 dagar, yipppie!  Dem är inte snabba direkt. Alice verkar också trivas bra, hon sover som en stock fast jag spelar musik och surrar med främmande i samma rum. Det är kanon!

Hon är härdad, hade hon varit känslig emot ljud så hade jag gått under.


I helgen är det pubafton på kävsta, kanske man kan lura syster att sitta barnvakt. Vore ju roligt, fast mycket krångel eftersom de är en bit dit.


Om du läser det här syster så kan du ju fundera på om du ev. vill vakta liten på lördag :)


Just nu är jag på ett mysigt ställe, ska snart bli bjuden på mat också! Go mat blir det och allt är kanoners!  I'm happy ;)


Nä, nu vet ni att jag lever och att det kan bli dåligt med uppdatering framöver.


See ya!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mamma till Alice som snart är 6 månader. Skriver om vår vardag, funderingar och även lite gran om mig själv ibland.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards